marți, 23 noiembrie 2010

Incapacitate mondenă


Mi-am parfumat sufletul cu Dior, ca să mă iubeşti.
Mi-am încălţat mândria cu Cavalli
şi-am strâns bine şireturile, ca să nu mârâie întărâtată.
Mi-am îmbrăcat memoria cu Armani
şi-am încheiat toţi nasturii sacoului,
ca să nu năvălească pe-acolo amintirea a ceea ce sunt.
Mi-am încorsetat vorbele cu Versace,
ca să-mi amintesc să nu te contrazic.
Mi-am pictat suferinţa cu Revlon,
ca să nu te supere prea tare.
şi-aş fi făcut orice doar pentru-o sărutare.
Dar, ieri, când m-am uitat în oglindă , nu m-am recunoscut.
Nu eram eu.
Era spectacolul sinistru al măştilor de marcă.
Aşa că am decis sa mă dezbrac.
Azi nu-mi pasă că nu mă poţi iubi.
Nici nu-ncerca, nu te mai obosi!
Ia tot ce-am dezbrăcat, pune-le în geanta ta Adidas şi dispari!
Prefer să trăiesc singură, grea de plinătatea goliciunii mele amare,
Decât îmbrăcată în albastrul snob şi sidefat al neputinţei tale!

2 comentarii:

  1. Interesanta postare. Imi place cum te-ai jucat cu vorbele :)
    Un singur lucru mi se pare ciudat: alaturarea dintre Savage Garden si 3 Sud Est...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc, Monica. Cât despre 3 Sud-Est, îmi place cum îţi place o carte pe care o uiţi în tren, mă înveseleşte şi mă face să accelerez, îmi dă o stare de bine. Savage Garden mă pune pe gânduri îmi strârneşte întrebări, îmi dă sentimente contradictorii. Si apoi e normal ca gusturile mele să fie polarizate, sunt un scorpion veritabil.

    RăspundețiȘtergere